Firma URSAPHARM partnerem FC Bayern Monachium w PIELĘGNACJI OCZU

Podczas konferencji prasowej, która odbyła się 16 sierpnia 2017 r. w Monachium, firma URSAPHARM ogłosiła nowe „złote” partnerstwo z FC Bayern Monachium.  Na pytania licznie zgromadzonych przedstawicieli mediów odpowiadali: Dominik  Holzer, Dyrektor Zarządzający i udziałowiec, Christian Krensel, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, a także dyrektorzy zarządzający w klubie FC Bayern Monachium, M. Karl-Heinz Rummenigge i M. Andreas Jung. W ramach globalnej współpracy zaplanowano szeroko zakrojoną kampanię medialną poświęconą kroplom do oczu HYLO EYE CARE, z udziałem czołowych piłkarzy Bayern Monachium. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem „zespołu suchych oczu”. Oficjalne otwarcie kampanii miało miejsce podczas pierwszego meczu wielokrotnego mistrza Niemiec, drużyny FC Bayern, przeciwko Bayer 04 Leverkusen na stadionie Allianz Arena w dniu 18 sierpnia 2017 r.